Imorgon flyttar jag hem!

Tre veckor med sommarstuga i Valedale gick jättefort! :O Imorgon flyttar jag hem till Vingården, mitt underbara hem. Frosty kommer nog bli glad men stackars Kingen som kommer sakna VD. Kommer ta ut hästarna på sista uteritterna här och släppa ut dom i hagen som dom älskar! Dessvärre finns ingen särskilt bra hage i vingården, men det löser sig. Ska idag eller imorgon börja packa, sedan kommer Judy och hämtar mig med hästlastbilen så att vi kan få med oss alla fem hästarna på en gång. Kommer också upp en rundtur, varför jag älskar vingården och så. :)
Ska levla Frosty idag och fortsätta med sadelvänjing! :3
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
RSS 2.0