New in ~ STORSHOPPING

Köpte som sagt 2000 sc igår och har shoppat upp ungefär 596 sc hahaha. Ska eventuellt köpa 1000 sc och köpa häst, sen shoppingförbud. Fyfan vilken slösa jag är. :( Och så himla snål hahaha.
 
Rosa benlindor, 80 sc från FP.
 
Luftjacka, 92 sc VD.
 
Blå stalljacka, 71 sc GÅD.
 
Rosa rosettröja, 73 sc GÅD.
 
Svart stalljacka, 73 sc GÅD.
 
Lila kappa som man fick av uppdragen med Rob & Bob!
 
Rödsvarta ridbyxor, 98 sc GÅD.
 
Chilifilt, 68 sc GÅD.
 
Gul proffsfilt, 33 sc GÅD.
 
Neonsadel, 42 sc GÅD.
 
Glänsande westernträns, 68 sc GÅD.
 

Kommentarer
..

SKA DU LÄGGA NER 300 KR PÅ ETT SPEL! TÄNK PÅ ALLT ANNAT DU KAN GÖRA FÖR DE 300KR ISTÄLLET. Köpa ngt snyggt inför skolan tex. Tänk om 6månader då du troligen inte spelar SS. Då kommer du säkert ångra att du la ner så mkt pengar på ett Online spel. tänk.... <3

2013-07-21 00:46:22
..

SKA DU LÄGGA NER 300 KR PÅ ETT SPEL! TÄNK PÅ ALLT ANNAT DU KAN GÖRA FÖR DE 300KR ISTÄLLET. Köpa ngt snyggt inför skolan tex. Tänk om 6månader då du troligen inte spelar SS. Då kommer du säkert ångra att du la ner så mkt pengar på ett Online spel. tänk.... <3

Svar: Jag sa eventuellt köpa 1000 sc till. Jag vet att man kan göra mycket annat för dom pengarna men sso är en del av mitt liv och jag älskar spelet, det gör mig glad, så varför inte lägga ner pengar på det om det gör mig glad? :) Jag vet att jag inte kommer spela sso förevigt det kommer ingen göra, men bara man blivit glad av stunden så.
/ Daphne

2013-07-21 00:46:23
URL: http://bttassar.blogg.se/
Anastasia Eastforest

De är ju hennes val, om hon vill lägga ner pengar på ett spel. Dock så är de sant att man kan göra andra saker med 300kr. (:

2013-07-21 11:22:30
URL: http://silverforestriders.bloggo.nu


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
RSS 2.0