Sadelvänjning med Frosty

Igår kväll så hade jag lite sadelvänjning med min unghäst Frosty! Han är 4 år om ni inte visste det och har precis börjat ridas in. Idag ska jag sitta upp på honom för första gången och rida runt lite i paddocken!
 
La på filten först och lät den glida från mankammen till svansen och tillbaka.
 
Satte på en sadel och vickade på den, tog av den och satte på den igen, gick till andra sidan och satte på den igen, la armen tvärs över sadeln och la min tynd lite på den.
 
Satte på den och tog av den igen hela tiden från båda sidor. Han var väldigt cool hela tiden och visade inte mycket tecken på osäkerhet! :)
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
RSS 2.0