På besök hos Salon Belle!

Idag kom jag hem från skolan, släppte ut hästarna i hagen och stack ut till stan med Kate och nån random uteliggare som jag fick på köpet. <33 Vi drog till den nyöppnade salongen i Jarlaheim, dom har öppningserbjudande 20% nu så passa på!
Weeell... i skrivande stund sitter jag i salongen med mobilen medans en frisör pysslar om mitt hår! Riktigt bekvämt ska jag säga. Ska sätta i löshår och färga håret mitt naturliga ljusblonda, just nu är det blekt och jag älskar det men vill testa något nytt! Är säker på att jag kommer gå tillbaka till mitt platina blonda någon dag. :D Har bokat tid med Kate & Uteliggaren så nu sitter vi i stolarna och blir får håret färgat. Dom kommer avsluta med tvätt, balsam, inpackning och fön. Älskar faktist salongen hittils, dock väldigt dyrt men så värt det! Ska bli spännande att se resultatet, har haft samma hår hur länge som helst. :D
 
 
 
 

Kommentarer
Kate

Hahahahaha, du är rolig du <3

2013-11-14 19:48:09
URL: http://katemistwood.blogg.se
Lova was here

beatch :( jag är ingen uteliggare bara väldigt hög ofta osv du fattar ok

2013-11-14 22:23:15
URL: http://lovastarstar.blogg.se/
Lova was here

beatch :( jag är ingen uteliggare bara väldigt hög ofta osv du fattar ok

2013-11-14 22:23:15
URL: http://lovastarstar.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
RSS 2.0