Förlåt för dålig update & bloggpaus

Hejsan.
Som många märker så har jag inte haft ständig update här på bloggen på aslänge. Det är så att jag tappat lusten för sso lite och därmed bloggandet, + att mitt intresse för irl livet växer sig större. Men störst av allt så går det sådär för mig i skolan just nu, har skitmycket på gång. Har även fått F i matteprov. Denna veckan har jag två projekt som ska vara klara, franskaläxa, persiska, fysikprov nästa vecka och re-test på matteprovet som jag faila på om två veckor. Måste plugga VARENDA dag framöver och även gå på extra lektioner för att klara provet, har svårt för matte. Men, ja, då vet ni att jag är mycket upptagen just nu och skolan går före allt.
 
Mitt schema:
Måndag: 9.15 - 14.35 (15.40 om jag går på extramatte)
Tisdag: 9.20 - 15.10
Onsdag: 8.15 - 15.05
Torsdag: 8.35 - 14.35
Fredag: 8.50 - 14.30
 
 
 
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
RSS 2.0