Vad hände med Ture & Fireking?

För en månad sedan fick jag inbrott i mitt stall. Personen tog bl.a mina fina, Ture och Kingen. Jag rapporterade Jorvik Tingsrätt och efter ett några men så fick jag tillbaka mina pengar, men hästarna kunde dom inte ge mig tillbaka. Istället fick jag extra star coins som jag kunde köpa tillbaka mina hästar med. Nu är det så att personen sålt till en hästmarknad, och jag kommer kunna hälsa på dom så mycket jag vill.
Jag har valt att inte köpa tillbaka dom för att jag hade inte tid för dom. Dom mådde bara dåligt, och Kingen blev halt gång på gång. En häst är ett stort djur, och dom är förevigt mina änglar och förtjänar det bästa! ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Saknar dom redan... hatar att jag inte fick säga hejdå. Ni har det bra nu änglar! ♥
fuck hackers, vad hände med din uppfostran fuckin snorunge

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
RSS 2.0