OH WELL

Hej gott folk :D
Jo, det är så att efter att jag upplöste OW har jag inte bloggat allt. Jag var inte så aktiv på sso heller för den delen.
Anledningen var att så fort jag loggade in på sso så dök jag ner i alla dom här minnena och det var bara allmänt jobbigt. Hände endast när jag loggade in så blev lite inaktiv. Nyligen har jag förlorat en vän också, eller vafan vän och vän. Hon var en fkn syster, och kommer alltid vara. Är så sjukt sårad över att hon inte verkar bry sig mer men hon ignorerar mig och verkar inte vilja förbättra sig så att det kan bli som förut igen, så vad mer kan jag göra. Är grymt sårad och besviken, men får försöka se framåt.
 
Anyways, jag mår bättre nu. Jag har fått tillbaka lusten lite och har även gått med i Pixel Warriors som jag trivs i hittils. Jag ska börja blogga igen och se hur det går. Kommer blanda sso med lite smått och gott, så som självförtrående, åsikter, tips, random fakta med mera. Så jag hoppas ni får kul och ha en bra dag :D
 
 

Kommentarer
Grönisstenen Matte kidnappar bäbisar och sånt (Original av Assi - Since 1790)

You go girl! :D

2014-01-05 19:08:00


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
RSS 2.0