Frosty ska på träningsläger

Klockan är 21.00 och jag har precis kommit hem från färjestationen. Jo det är så att jag känner att Frosty inte får tillräckligt med uppmärksamheten och träningen som han behöver som unghäst, så därför har han åkt till ett träningsläger på Hästön. Jag vet inte hur länge han kommer vara där, men han ska iaf bli färdigutbildad innan han kommer hem till mig. :) Därefter ska jag själv bygga upp hans självförtroende när han lärt sig grunderna. Nu när jag varit oaktiv ända sedan julas så har jag en hel del hästar nya & gamla att ta hand om och uppdrag som jag ligger efter med. Sen är det ju bara ca 2 veckor kvar tills jag får sommarlov :D
Bestämde mig för att ta ut honom på en liten lugn kvällstur i skördebygden. Det var kyligt så jag tog på mig en tjocktröja, men mysigt var det. :) Han är min andra häst som jag köpte och han har stått mig väldigt nära detta år (kan ni tänka er att det gått över ett år sen hästfunktionen kom ut?!) så självklart kommer jag sakna honom men jag vet att han har det bra med sin personliga tränare där på ön och så kan jag ju hämta hem honom när jag vill så. Vi ses snart Frosty! c:
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Andrea Skyforest

Tjogurk! (ett annat ord för hej .. x))
Rea här, om du minns mig! Har knappt spelat något de senaste ett och halvt åren, kom tillbaka ett tag och joinade RD men tröttnade rätt fort (inte på klubben, de är det närmaste jag någonsin kan komma PS, men på spelet). Vet att det var över ett år sen din blogg uppdaterades, men undrar om du spelar fortfarande? Isåfall släpar jag mig gärna till datorn någon dag och umgås lite. :) Hahah, var liten jag var när jag var med i underbara PS. 9 va? xD Hahah, tiden går fort. Är 12 nu, säkert lika mycket småunge nu som då i dina ögon, men ändå. xP Aja, hoppas att allt är gurkigt och bra, ses hoppas jag!
//Rea da gurka

2015-09-27 17:23:36


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
RSS 2.0