Day

Efter att jag kommit till stallet med Smokey så upptäckte jag att Day är halt IGEN. Hon har förlorat sin glädje den senaste tiden och har varit halt ett antal gånger.. jag tar på mig skulden för detta, jag erkänner att jag inte har ridit henne mycket alls. Hon har varit nervärderad i mitt stall ända sedan vi fick tillökning. Har just nu 6 hästar, såklart tar det tid, men jag skäms för att jag inte ridit Day och umgåtts med henne. :( Samma sak med Kingen, min andra häst som jag älskar så mycket och honom har jag inte ridit på ett tag. Ture är också lite ensam men rider honom mer än King & Day. Ska spendera mer tid med dom från och med idag! Vi får se hur det går, har anställt en skötare vid namn Bella som kommer sköta Day & King åt mig och rida dom. Annars kommer dom båda hyras ut en period till Bellas familj.
 
 
 
Tog en uteritt med Day.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
RSS 2.0