Besök hos Moorland

Efter FPC tog jag med mig älskade Belle för att besöka ML. Har inte varit där på länge om man bortser från levlingen. Tänk att det var här allt började. Träffade Bellan här, red Bellan här, var med på första ridlägret, köpte Bellan här och fick mina första vänner här! Red från fort pinta ner till huset där Jasper bodde, som numera står tomt, och fortsatte ner förbi MLC och till stallet. Träffade lite personer som jag inte pratat med på ett tag heller så det var roligt att få hälsa på dom en sväng. ^^
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Matilda Goldlee

Hej :rolleyes: Tydligen har du gjort mig till en bloggläsare haha. Du har alltså fått ett nytt fan och en ny läsare till din otroliga blogg som får mig att se saker på annat sätt :-D Inlägget på åsikter och tankar var nog bäst! Om du har insta SNÄLLA skriv vad du heter :rolleyes: :love: MvH ditt största fans Mattan Goldlee

Svar: Men gud vad söt du är! Haha mina åsikter, det var ett tag sen jag skrev dom så det har ändrats lite hoho :D jag har en privat insta, mejla mig på sso om du vill följa :) sånna som du får mig att vilja blogga igen, kram på dig sötnos
/ Daphne

2014-04-22 21:36:05
URL: http://www.mattigoldlee.weebly.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
RSS 2.0