Datorförbud

Har dator och mobilförbud i 1 dag och mobilen 3 dagar, vet dock inte om jag kommer få tillbaka dom tidigare eftersom att vi ska resa i över imorgon...
har inte sagt något om det för det kom mycket plötsligt, ska träffa min släkt som åker från Iran i turkiet. Kommer vara där i 3 veckor men har datorn med mig, kanske ett par tidsinställda men annars inte mycket bloggning. Annars kan ni följa mig på instagram, nedatavanghar heter jag, och där kan ni se bilder jag läger ut från turkland. :)

Kommentarer
Matilda Greenstone

Måste du åka :( Fuu på dig då :( <3

2013-07-23 18:26:36
URL: http://skydancers.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
RSS 2.0