Natalie Season ♥

Här har vi en slyna som jag träffade genom globalchatten. Nathalie Nightwatcher hette den fula newbien som svarade att hon gärna ville vara med mig och dök upp i orange tröja och brun utrustning. Jag visade henne stjärnor, pratade och skrattade. Det klickade direkt mellan oss. Jag följde henne sedan till Nathalie Nightfield, Natalie Queenlee och slutligen Natalie Season. Vi är till personligheten väldigt lika varann, kanske därför vi är så bra vänner. Hon är som en syster för mig och finns alltid där. Fapalie är den bästa som finns och jag vet att jag kan prata om allt med henne, hon finns för mig och jag kan alltid vara mig själv med henne. Dom gångerna vi bråkat har jag känt mig trasig och olycklig, vet inte vad jag ska göra utan henne. Hon betyder verkligen allt och jag kommer alltid finnas för henne. Min syster genom vått & torrt. Älskar dig som fan. ♥
 
 
 
 

Kommentarer
batalie season. <3333

baaabyy fan va gulligt skrivet, kommer ju nästan tårar skoja jag är biff aopsfaspodfa
men älskar dig mest, finns ingen finare människa. min syster. ♥

och förresten du va också ful när vi träffades, en liten tönt utan sr <3333

Svar: du är en ko och har alltid varit så FAK JU
/ Daphne

2013-07-14 21:24:05


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
RSS 2.0