Ridpass med Day

Min fina ponny Daydreamer har stått still i stallet väldigt länge p.g.a hälta på höger bak. Nu är hon frisk igen så jag red upp till paddocken för att trimma lite! Trots att hon är lite stel så gick hon så sjukt fint, verkligen prima ponny. Har precis sadlat av henne och lagt på stalltäcke så nu står hon och sover i stallet. :)
 
Skrittade upp till paddocken.
 
Kom fram till paddocken och red ut i höger varv i trav, lättridning.
 
Vände snett igenom och kom ut i andra varvet.
 
Satte mig ner i sadeln och vände rätt igenom banan.
 
Vände varv igen och gjorde en volt, fortfarande i nedsittning.
 
Fattade arbetsgalopp. Kolla så fin galoppteknik hon har, alltså åh kan stirra mig blind på henne.
 
Red in på stora mittvolten och red ett pat varv där och försökte jobba henne i form, gick grymt bra. Har nog aldrig ridit så bra i form.
 
 
Saktade av till skritt och skrittade hem igen.
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
RSS 2.0