Rundtur på Vingården

Stort, luftigt stall med bra underlag och högklassigt hästfoder. För tillfället finns det 8 stora boxar.
 
Sjukstall.
 
Min skola och blivande gymnasium.
 
Galoppbana i närheten som inte är färdigbyggd, men som det då och då arrangeras tävlingar på.
 
Stor hage.
 
Stor och rymlig paddock på skrittavstånd.
 
Mycket stort ridhus indelat i två delar, del A för dressyr och övrig träning och del B för hoppning.
 
Kungsträdgården som jag bor vid.
 
Mitt hus där jag bor med min mamma, pappa och hund Kenza som ännu inte är presenterad. Vi har även två trädgårdsmästare men dom bor inte i vårat hus utan sköter endast trädgården.
 

Här bor jag! :) Vingården har alltid varit mitt hem och där jag passar bäst, har bott där ända sedan hemstalls funktionen kom. VG har verkligen allt och jag stortrivs.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
RSS 2.0