Sista timmarna i VD

Eftersom att jag måste packa och lasta hästarna så hade jag inte tid att rida varsin runda med hästarna, utan mina vänner fick komma och rida dom med mig. Westy red Day och Assi red Ture, tack för hjälpen! ^^
I skrivande stund har jag precis kommit ner till stallet igen efter att ha ridit upp med Fireking till vd sjön och badat. Nu när jag tänker efter kommer jag själv sakna valedale jättemycket, defenitivt inte sista gången jag besöker här! Förbannar mig själv att jag inte tränade terräng här i vd, sjön har bästa hindrena haha. :( Mina hästar står i stallet just nu med stalltäcken på, måste byta till transportskydd på alla dom haha. Jag hörde att det ska regna nu på kvällen, gillar för övrigt inte regn och blöta hästar men när dom står torra & rena i hästlastbilen och man själv sitter i bilen kan det vara riktigt mysigt! :D Nu ska jag byta om och packa. Lite bilder från sista uteritterna.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Anonym

Men fan dig Daph man såg ju inte mig lite deskret i bakgrunden bakom dugg och Ass :(

2013-07-16 19:30:38
Sam

Oj skulle ej vara anonym, det är Månnatt c8

2013-07-16 19:31:32


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
RSS 2.0