Tittat & provridit hästar!

Hej!
Idag promenerade jag ner till Marleys och därifrån ner till Fort pinta för att kolla på två hästar som jag blivit lite förtjust i. Såg annonserna i fiskebyn och en av hästarna är en elit ponny! *-* Väldigt dyr men helt klar värd priset. Ska dock bara kolla men vet ju inte hur länge jag kan hålla fingrarna tillbaka. ;)
 
 
En maxad D-ponny med mycket bra resultat i hoppning!
 
 
En elithäst, welsh cob hingst. Älskar båda två!
 
 
Jag vet att jag inte borde, jag har nog med hästar men, det kommer säkerligen sluta med att jag köper båda två. Om ni vill får ni mer än gärna säga vad ni tycker: svarta hästen, skäcken eller vänta tills det kommer mer hästar.

Kommentarer
Anonym

Du har ju en som är väldigt lik den svarta ;) de är väll lite onödigt då att lägga sc på en häst som ser nästan likadan ut som den andra ;) vänta lite.. de kommer fler hästar och du har bara 8 platser + att det kostar både sc. Båda dessa hästar kommer ju att finnas kvar ;)

2013-07-21 00:41:02


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
RSS 2.0