Välkommen hit!

Äntligen kan jag börja blogga!
Ända sedan jag började läsa Nicole Seaknight's blogg någon gång i november/december 2012 har jag själv velat ha en sso blogg. Hon inspirerade mig väldigt mycket och jag läser fortfarande hennes blogg. Eftersom jag själv inte har några design skills och är 100% perfektionist så ville jag inte ha en blogg utan ordentlig design haha, så jag skapade inte en tills nu.
I min blogg kommer ni få läsa om bl.a dagens ridpass, shopping, åsikter, outfits, mina hästar, Ocean Warriors, vänner, irl relaterat och mycket mer! Jag är full av kreativitet och har massa idéer, så denna blogg kommer uppdateras mycket hoppas jag.
Super stort tack till Amanda Lightfield, Sasha Starforce och Lucy Westlake som hjälpt mig med min blogg! Den skulle inte finnas utan er och jag är grymt glad över eran hjälp! Amanda har gjort headern, Luc bakgrunden och Alfan aka far har hjälpt mig med koder och min "xoxo Daphne" bild. Det finns fortfarande lite kvar att fixa såsom kommentarsfältet och lite saker på sidomenyn, men ni märker senare. Tack ännu en gång! ♥
 
VÄLKOMMEN HIT :D

Kommentarer
Matilda Greenstone

Tack :-)
Lycka till med din nya fina blogg nu :love:

2013-07-14 19:04:49
URL: http://skydancers.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
RSS 2.0