Framme i Jarlaheim!

Hejsan! Nu är jag tillbaka på bloggen då jag har höstlov.
Idag kl 06.00 vaknade jag och promenerade upp till stallet för att packa mina saker. Judy hjälpte mig lasta hästarna och kl 07.24 bar det av mot Skördebrygden! :D
Eftersom att jag haft bloggpaus så är det inget jag skrivit om, men ja, jag ska flytta. Jag och mina hästar ska flytta till Jorvikstallet och ska även bo någonstans där i Skördebrygden. Har flyttat ifrån mina föräldrar, så ska köpa hus någonstans i närheten. Tills vidare bor jag på hotell! :)
 
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
RSS 2.0