Hoppträning med Bellan

Jag har inte ridit Belle på ett tag nu! Det är väldigt svårt med 5 hästar i stallet, särskilt nu när det är påväg nya hem till mig. Idag så bestämde jag mig för att byta om, sadla Bellan och rida ner till ridhuset för att träna hoppning. Byggde upp några hinder i B delen, ca 70 cm. Värmde upp med snett igenom, volter, galoppfattningar, nedsittning m.m. Hoppade sedan en bana som Linn gjorde åt mig och tränade sedan enbart på baronessans andra i fart.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hon har varit jätteduktig! Nu ska vi skritta hem, ska svampa av henne i stallet och sen släppa ut henne i natthagen! :)

Kommentarer
assii :v

beshlo *-*

2013-10-03 17:36:32
Anonym

uppdatera ngn gång :D

2013-10-05 22:32:15


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
RSS 2.0