Älskade du

Samantha Moonnight, en av mina bästa kompisar, världens bästa homie och har så sjukt kul med henne.
Det började i min klubb Pink Stars, då jag var i FP och trallade runt. Plötsligt ser jag en klubblös liten jänta i level 14! Jag blev typ AWYEAAAAAAAAAAA och bjöd in henne. Såg till att hon fick hög titel och bra välkomnande, hon var fan i level 14 och det tyckte jag var as coolt.. var förstås amatör då med haha. ;) Jag vet faktist inte hur det hela startade - men hon smälte snabbt in i PS lilla samhälle och lärde känna oss, än idag är vi alla vänner.
 
Efter att PS togs bort endast för att byta namn till Metal Fighters, så följde hon med dit. När MF slogs ihop med klubben Frost Rainbows (bytte namn till Golden Mules) så följde hon med dit också. Sam har alltid stått vid min sida, vi har aldrig bråkat och vi finns alltid för varann. Hon är en av dom jag litar på till 100 och hon betyder så himla mycket för mig! En stor del av mina bästa minnen är tillsammans med Sam, finaste Sam. Vi har känt varandra i snart 1 år, vi har skypat och vet var båda bor och planerar att träffas irl någon gång framöver.
Hon finns alltid för mig, hon kan alltid vara med mig även om hon är upptagen, hon ställer alltid upp när jag behöver hjälp med OW och är en av dom trognaste och mest pålitliga guzzarna jag känner. Det bästa med henne är att hon omedvetet höjer ens självförtroende, hon e så jävla ful så att man känner sig fin. Älskar henne himla mycket, hon är som en syster! ditt fule fan
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Sam

Hahaha tönt älskarej bby <3

2013-09-24 19:27:24
Sam

Fast jag är fortfarande hetare än dig och ditt platinblonda hår.

Svar: men whate nej staaaaaaaaaaph
/ Daphne

2013-09-24 19:44:40
Mattii Powaahh

sött *-* :love:

2013-09-25 21:01:49


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
RSS 2.0