Vart tog Daydreamer vägen?

Jo, varken jag eller ni har sett mycket av Day i min blogg den senaste tiden. Ska jag vara ärlig så har det inte varit särskilt svårt att komma fram till beslutet, men, jag ska sälja Day. Det är dags att sluta tänka på mig själv och ge henne det hem hon är värd. Jag har knappt tid för så många hästar som jag har just nu och lilla Day har fått bli bortvald och stå och damma i ett hörn. Hon är så underbar och förtjänar det inte, såå... imorgon eller kanske om några dagar så kommer jag sälja henne till militären som ägde henne innan hon kom till mig. Där ska hon få stanna tills sista andetaget hon tar, och det känns bra. Har så fina minnen med henne och älskar henne verkligen, hon förtjänar detta. Kommer sakna henne dock. :(
 
on top of the world

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
RSS 2.0