Levlingstips

Sätt på musik i bakgrunden. Med musik blir levlingen mycket roligare!
 
Stäng ner chatten. Skriv att du ska bli brb, och om du är klubbägare så klicka upp då och då för att kontrollera att allt är som det ska.
 
Levla ensam eller med en kompis. Alla är olika men personligen levlar jag bättre ensam! Om du levlar bättre med en kompis så ta med en.
 
Tänk inte hela tiden på hur tråkigt levling är. Att levla är bland det tråkigaste som finns för många, men om man tänker 'nej fyfan vad tråkigt, jag ska sluta köpa hästar' så sitter man där med ångest haha. Tänk på det positiva istället, att du får massa js som du kan köpa kläder med och att din häst går upp i level så att du slipper rida runt på ett vårtsvin.
 
Gå inte brb mycket. Det är något jag brukar ha problem med, går brb för mycket, och så när man kommer tillbaka så ska man ha event med klubben eller ska vara med en kompis, man ska ut irl eller det är championat, man måste stänga av osv. Ju mindre brb ju snabbare levling.
 
Chatta inte. Annars krockar man överallt, bättre att ha pauser emellan när man kört ett par tävlingar så att man kan skriva men inte under lopp eller mellan varenda tävling.
 
Levla en häst åt gången. Förut brukade jag försöka levla upp alla mina hästar till level 10 och sen fortsätta till 15, men det gick aldrig bra för det kommer nya hästar som man faller för och vill köpa så då får man aldrig nån fullevlad häst.
 
Gör upp en runda för dig själv. Bestäm vart levlingen ska börja och vart den ska sluta.

Kommentarer
Juliette Stardawn

Jättebra levlingstips! Jag själv brukar fort bli distraherad och tycka de är tråkigt, så de här va super :DD

Svar: Tack så mycket! :D
/ Daphne

2013-07-19 18:47:31
URL: http://jstardawn.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
RSS 2.0