Lugnt pass med Frosty

Den senaste tiden så har jag och Frosty tappat kärleken för varandra. Jag har inte ridit honom på ett tag och han har därmed blivit stel och en gnutta nervös. Jag har till och med funderat på att sälja honom då jag inte tycker om honom lika mycket längre. Vill dock inte att de ska vara så, han har alltid varit en prins för mig! Sååå tog ut honom på en liten uppvärmnings runda i Arenan då han ska ridas in denna termin.
Började med vanlig skritt och arbetstrav, lite volter och snett igenom osv. Fattade sedan galopp och red in på stora mittvolten. Jobbade mest med honom där, försökte få honom att gå i form och lyckades faktist lite! Han ska förresten vidare på träningsläger i GÅD om en vecka. Kan lugnt säga att han lärt sig mycket och efter träningslägret är han säkert i toppform! :)
Avslutade med skrittrunda runt stallet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
RSS 2.0